توفان خبرنگار شبكه تابان در يزد

محمدرضا شوق الشعرا


خبرنگار، مگر با كسي شوخي دارد!؟تخلف و دروغ يك مدير، چه ربطي به مردم يزد دارد!؟

پخش گزارش خبرنگار «شجاع» و «باشهامت» يزدي از بخش خبري 20:30 در مورد اهداي خون صوري و «رياكارانه» رئيس و معاون سازمان انتقال خون استان يزد كه باعث بركناري سريع آن رئيس و رنجش شديد و «ترس» بعضي از مديران دارالعباده گرديد، واكنش هاي تند و شتابرده مسئولان استان و بعضي از سايت ها و خبرگزاري ها را در پي داشته و بسياري از مسئولان و مديران استان، بجاي «تقدير»، حركت خبرنگار شبكه تابان را محكوم كرده و تقاضاي عذرخواهي بخش خبري 20:30 را از مردم يزد داشته اند و اما چرا بايد خبرنگاري بجرم نشان دادن حقيقت و راست گفتن و دروغ نگفتن و رسواكردن مدير متخلف، مجازات شود!؟ خبرنگار يعني اين! يعني اينكه تصوير حقيقي مديران و مسئولان را به مردم نشان داده و بي پرده و بي واهمه مشكلات جامعه را انعكاس دهد.

امروز بسياري از مديران و مسئولان شهر و استان كه از خبرنگاران  بي خطر مطبوعات و رسانه هاي يزد واهمه اي ندارند، از دوربين «خبرساز» و خبرنگار «شجاع» شبكه تابان يزد مي ترسند، چرا كه ممكن است براحتي با ضبط و پخش يك تصوير، كوس رسوايي آنان نيز را شبكه تابان به صدا دربياورد، و اين يعني حركتي درست از شبكه تابان يزد كه اميد است بدون ترس و واهمه ادامه داشته باشد، و آن خبرنگار، با دوربين شبكه تابان، بسراغ معضلات فرهنگي و اجتماعي شهر و شهرداري نيز رفته، آنچه را كه هست با آنچه كه مسئولان شهرداري مي گويند نشان دهد!؟
اميد داريم خبرنگار شجاع شبكه تابان بسراغ فرماندار شهرستان خاتم هم برود و صحبت هاي او را در رابطه با درخواست مالي برنامه سازان تلويزيون ضبط و پخش كند.
اميد داريم خبرنگار و دوربين شبكه تابان را در ميدان شهداي محراب، ميدان امام حسين (ع)، چهارراه معلم، خلدبرين، پارك هاي از بين رفته شهر، و در ادارات مختلف شهر ببينيم، و اميد داريم كه شبكه تابان، گزارشي از آنتن هاي تلفن همراهي كه در نقاط مسكوني و «آموزشي» شهر نصب شده تهيه كرده و پخش كمند، و اما آيا ضبط و پخش برنامه خون دادن صوري رئيس سازمان انتقال خون يزد، يك اتفاق و حادثه ساده بوده، يا...!؟
بسياري بنابدلايل مختلف، با هياهو و جوسازي تاكيد دارند تا بخش خبري 20:30 از مردم يزد عذر خواهي كند، و چهره هاي رسانه اي تندرو دو جناح سياسي اصولگرا و اصلاح طلب نيز بر حسب اتفاق، با هم در محكوم كردن حركت خبرنگار يزدي در يك خط گرفته اند، و اما تخلف و دروغ يك مدير سازمان دولتي، چه ربطي به مردم صادق و مومن و سختكوش يزد دارد!؟ مگر مردم يزد مسئول كار و اعمال مديران دولتي مي باشند!؟ يك مدير سازمان دولتي، كلك زده و خون دادن صوري خود را به نمايش گذاشته و اين قضيه چه ربطي به مردم يزد دارد!؟ مگر مردم يزد كلك زده و دروغ گفته اند!؟

منبع  :با اندکی ویرایش از یزدفردا

http://toofaneyazd.blogfa.com/post-2848.aspx

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا